Thinglink. Víctor. Després de renegar i renegar una i mil voltes del sistema educatiu i tota l’àuria que l’envolta. Amb la idea d’escapar ben lluny d’aquest sistema en el qual he sofert durant l’etapa d’estudiant i les diverses barreres imposades per aquest, provocades per un sistema classista basat en la recerca del prestigi en “petit comitè” i allunyades del món real. Després d’aquest panorama i de la meva alienació al respecte, vaig decidir canviar de metodologia, de la crispació a l’acció. Per tal cosa, en l’estiu vaig matricular-me en el màster de professorat, amb la idea de canviar el sistema per dins. Per conseqüent, partia amb la idea de canviar el sistema amb els objectius de: motivar els alumnes i treure el 100 % del seu potencial ; de despertar l’interès per la matèria; la curiositat i la importància d’estudiar; la de ser un referent per als alumnes, no només en la mateixa matèria sinó amb la seva ...
Entrades populars d'aquest blog
Reflexió PLE i SRL - Toni
Que la societat actual evoluciona a ritmes vertiginosos és una realitat, i si parlem d’educació, aquest fet no anava a ser menys. Hem pogut comprovar com en pocs anys la introducció i l’aparició d’innovacions en les metodologies d’aprenentatge ha estat una constant, sobretot en el que es refereix a les noves tecnologies de la informació. Tota aquesta evolució fa, que haguem de replantejar-nos la visió i el funcionament de l’educació, més concretament del com aprenem. Per aquest motiu, ressorgeix amb força el concepte de “entorn personal aprenentatge” (EPA) o (PLE) (Personal Learning Environment, en anglès), que no és una altra cosa que el: “conjunt de fonts d'informació, eines, connexions i activitats que cada persona utilitza de forma assídua per a aprendre”, com descriuen Linda Catañeda i Jordi Adell . A l’entrada anterior del nostre blog, definim i reflexionem sobre l’aprenentatge autoregulat (SRL) segons el model cíclic de Zimmerman . Baix el meu punt de vista, el S...
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada